30 Aralık 2010 Perşembe

komşumun dehşet götü

selam sayın okurlar size 2 ay önce yaşadığım sıcak bir anı anlatmak istiyorum.ben işe giderken ilk minibüse sonra metroya biniyorum.Neyse lafı fazla uzatmayalım sabah işe giderken metroya bindiğimde tıklım tıklımdı iğne atacak yer yoktu metroya girdim ve durduğum yerde önümde bi RUS vardı.
ona yaklaştım ve o güzel götüne dayadım benim yarra öle gittik. akşam işten çıktım ve bu sefer minibüse bindim. bi baktım minibüste hemen yanına gittim ve arkasına geçtim.minibüs te her zaman olduğu gibi yine doluydu.Ve yanında bir rus arkadaşı daha vardı o da bana dönüktü ve ne yaptığımı görüyordu.Biraz gittikten sonra dayanamadım ve dayadım tekrar yarra götüne bu sefer fena azmıştım ve daha çok bastırıyordum götüne.
O da ikide bir arkasını dönüyordu ben de hiç sikime takmadan devam ediyordum yanındaki arkadaşına baktığımda bana gülüyordu.Onada bi göz kırptım ve önümdeki rusa yavaşça sarılmaya başladım elimi attığımda önündeki düğmesine geldi ve aşağı doğru indim amını okşuyodum baktım bi şey demedi ben de devam ettim
Sikimi götüne değdirdikçe azıyodum o da zevkten çıldırıyordu nefes alış verişleri hızlanmaya başladı.Artık iyice sarılmıştım ona ve müsait bir yede indi arkadaşı inmedi tabi ben de indim adını filan sordum yolda muabbet attik evinin önüne geldiğimizde gel bi çay iç istersen dedi ben de tabi sazan gibi zıpladım kim var evde
dedim kimse yok dedi olur dedim girdik eve.Ne içersin dedi hiç bi şey dedim sade seni istiyorum dedim o da olur dedi ve demesiyle birlikte onu yatağa attım üstünde ne var ne yok çıkardım ve başladım baştan aşağı yalamaya ondan sonra verdim ağzına.İlk boşalmamı ağzına da yaptım ondan sonra domalttım direk
o güzel götüne hızlı bi şekilde soktum yarra nası bağrıyo ama hiç acımadan pompaladım götten.Ve sonra ikimizde boşaldık biraz daha ağzına vardim ve yeter dedi tamam dedim. ondan sonra her akşam metroda bekliyodum onu evine gidiyoduk gerisini anlayın artık…

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Mrb ben Ağrı da Ali yaş 38 ağrı ve cevresinde sekse aç hatunlar 17 cm büyük aletimi sömürene kadar yalayacak amını göt deliğini saatlerce yalatacak doyumsuz hatunların Tecrübeliyim Sırdaş Olurum Güvene Gizlilige Hijyene Önem Veririm WhatsApp Var Arayın bekliyorum. 0536 430 66 74❤️🌹❤️

Adsız dedi ki...

Mrb ben Ağrı da Ali yaş 38 ağrı ve cevresinde sekse aç hatunlar 17 cm büyük aletimi sömürene kadar yalayacak amını göt deliğini saatlerce yalatacak doyumsuz hatunların Tecrübeliyim Sırdaş Olurum Güvene Gizlilige Hijyene Önem Veririm WhatsApp Var Arayın bekliyorum. 0536 430 66 74❤️🌹❤️

Yorum Gönder

 

Followers

Site Info

falan filan
Copyright © 2009 Blogger Template Designed by Bie Blogger Template Vector by DaPino