31 Aralık 2010 Cuma

köyde sex hikaye

ben bir yaz köyümüze gitmiştim köyde annanem kuzenim vardı.
ben annanemi aradım ben geliyorum yoldayım dedim annanem tamam biz yemek hazırlarız demişti.köye gelirken köyde kimse yok sanıyordum yani kuzenimin oldugunu bilmiyordum.
nese ben akşam vakti geldim.annanemle hasret akşam oturduk konuştuk.köyde de düğün vardı.kuzenin düğüne gitti dedi şaşırdım hangi kuzenim dedim mutlu dedi.birden aklıma 2 sene önceki mutlu geldi o sexy o güzel vuücudu aklıma geldi ve sikim az oynadı.annanem o da gelir şimdi dedi.tam biz böyle konuşurken lafın üstüne geldi hoşgeldin dedi ve sarıldı göğüsü uçlarını bana bile bile sürterek.
oturduk konuştuk güldük biraz annanem açmısınız dedi.
2 mizde hayır dedik.annanem tamam o zaman ben yatıyorum dedi.Bu arada annanemin tek odada yatıyordu kendi yatak odasında.ben annaneme ben nerde yatacagım dedim annanem kuzeninin yatağı 2 kişilik beraberce yatın dedi uslu uslu.ben tamam dedim ve mutlu yha sordum uyarmı sana dedim o da benim için sorun yok dedi.tmm dedim annanem geçti ve yerine yattı.bizde televizyon izleyerek kaldık. televizyon izlerken bana mutlu bir macera filmi olacaktı bu saatte yeni başlamıstır acarmsın dedi.bende tmm dedim ve actım aradan baya zaman gecti filme iyice konsantre olmuştuk.BU arada bnm üstümde yaz sıcagı nedeniyle kapri vardı kuzenimde ise pacası da dahil dar bir kot vardı.5 dk sonra mutlu ben rahat birşey giyeyim dedi.bende espri olsun diye ben senin giysicibaşıınmıyım? dedim :D..
nese aradan 2 dk gecti elektrikler aniden kesildi.mutlu içeriden bana seslendi fatih!!! diyerek annanemi kaldırıp mum istemek geldi aklıma ama sonradan kaldırmıyım rahatsız olmasın dedim zaten saat gec oldu bizde yatarız dedim.ve odaya gittim karanlıkta gözümün önünü bile göremiyordum.ve mutlunun eli ağzıma girdi(aptal elini uzatarak yürüyordu herhalde)..affedersin dedi.bende önemli değil dedim giysimi bulamadım dedi.aradık bir 10 20 dk hiç birşey bulamadık karanlıkta sonrada mutlu nese dedi böyle yatıyım dedi bende kot seni baya rahatsız edecek gece dedim.mutlu kotu cıkardım dedi.işte o an sikimin yerinden oynadığını hisstettim.mutlu ben giriorum yatagaa dedi.bende tmm dedim..tam yataga gelirken …mutlunu yatagın yanında domalarak çorabını cıkarttıgını bilmıyordum.yataga geldim ve bir şey hissettim önümde daha dogrusu çarptım sikimde acıdı zaten kalkmış ve taş gibi olmuştu..bir götün arasına sikim sürttüğüne emindim..ah!! diye bir ses cıktı mutluydu.affedersin yha çok özür dilerim dedim.mutlu senin bir sucun yok ben özür dilerim dedim.(BU ARADA AKLIMA GELMİŞKEN BEN 17 MUTLUDA 17 YAŞINDA)…mutlu yataga girdinmi dedim evet dedi duvar köşesindeyim dedi.bende tmm diyerek girdim.ve yatakta sohbet ettik.sohbet baya koyulaşmıştı.mutlu banaa kızarkadaşın varmı dedi yok dedim aslında vardı.bende ona sordum senin erkek arkın varmı dedim yok dedi.ve yemin et dedim hiç şüphesiz yemin etti emindim artık erkek arkadaşı olduguna..ve sohbet erkekler ve kızlara geldi..bu arada ben capri tarafından kuşatılarak terliyordum.ve şöyle dedim:mutlu ‘bendemi çıkarsam capriyi ne’ dedim mutlu bence cıkar ben cok rahatım dedi.kalktım ve cıkardım.boxer arasında sikim cıkmıştı o kadar kalkmıştıki.sonra erkeklerden bahsettik ve sonra kızlardan.konu sex e kadar geldi bana sordu hiç sex yaptınmı dedi ben hayır dedim sonrada ya sen ?? dedim o da hayır dedi.ve sonra artık kapatalım şu konuyu diyerek yatacakmış gibi yaptım(Yalandan).mutlu yatma yha çok güzel sohbet ediyoruz dedi bende tamam kuzen dedim..mutlu sinirli bir sesle bana kuzen demene gerek yok mutlu de yeter dedi ve güldük…Mutlunun eli elime deyiyordu.sonra mutlu yan döndü yüzünü bana gösterecek şekilde.ben döndüm ay’ın işiğiyle gözlerimizi görüyorduk..mutlu benim gözüme öyle bir bakıyorduki sanki beni sik dermiş gibi.ve tam o sırada elektrikler geldi ve salon ve bizim odanın ışığı yandı birden gözümü kıstım mutlu ise yatagın altına girdi..ben şu ışıkları söndürüyüm dedim ve salonu söndürdüm.geldiğimde mutlu banyoda yüzünü yıkıyordu dudağına bişiler sürüyordu ve saçıyla oynayarak aynaya bakıyordu.ben görmemiş gibi yaptım ve odaya gittim kaprimi aldım katlayarak kenara koydum.ve onun geceliğini gördüm elime aldım ve mutlu geldi sen bunumu arıyordum dedim mutlu amaannn boşver giymiycem onu dedi..ve bana baktı sikim çok büyümüştü boxerden çok belli oluyordu.tamam kapatta yatalım dedim..bu arada dudağına parlatıcı sürmüştü besbelliydi parlıyordu pembe pembe saat gece 02 idi.hadi yatalım dedim onun girmesini bekledim yatagın yanına gecerek mutlu geldi ve önümde eğildi o kırmızı birazda dantelli mayosu biraz arasına girmişti.ve yerden çorabını aldı attı.yataga girdik…mutlu bana döndü ve sonra elini elime deydirdi.sanırım bilmeyerek yapıyor dedim biraz çektim.sonra mutlu birdaha deydirdi.sonra gene cektim en sonunda mutlu elimi tuttu.ve ben kalkarak birazda sinirliymiş gibi yaaparak bilerekmi yapıyorsun dedim.o da kalktı ve evettt!!!! dedi..Sonra güldük 2 mizde yatağa tekrar girdik mutlu bana dönerek bir eliyle elimi tuttu bir elide üzerimdeydi.ben diğer elimle onun gögsüne deydim.meme ucuna dokundum ve mutluya baktım..dedağını ısırıyordu sanki zevk alıyordu. sonra mutlu elimi bıraktı boxerimi aşağı ittirerek sikimle oynamaya başladı bana baktı..(Bu arada ay öyle parlıyorduki lamba gibiydi)bedenine sarıldım ve onun sexsi kalçalarını okşadım.ve birden dudağına yapıştım.öyle bir şehvetle beni öpüyorduki çok şaşırmıştım.ve sonra mutlu ayaga kalktı yorganı fırlattı ve mayosunu cıkarttı bende ona bakarak boxeri cıkarttım.sonra mutluyla öpüştük ve onun gögüsünü yaladım.mutlu birazda amımı yala dedi.tamam dedim eğildim o kıllı amını yalarken o kokuyha dayanamadım ve yeter diyene kadar yaladım hiç bırakmak istemedim.sonra kafamı itti bende senin yarrağını yalıyım dedi tamam dedim öyle bir yalıyorduki gözümü açamıyordum..2 dk sonra kalk dedi bana artık istedigini yap dedi..tamam dedim sikimi aldım ve götüne yöneldim götüne sokarken ilkkez benim onu sikecegimi anladım dap dar göt deliği vardı.cantamda jöle olacak dedim çantaya uzandım jöle cıkardım yarrağıma ve onun bütün götüne sürdüm sürerken zevk ten 4 değil 4444 köşe oluyordu OH oh demesi hiç kesilmıyordu..bende dedimki şimdi oh diyemiyeceksin dedim neden dedi oh oh diyerek bekle ve gör dedim..Sikimi aldım biraz zorladım ve hart diye içine girdi sikim onun içindeyken benden OHhh! sesi ondan ise IHH AHH sesi cıkıyordu sessiz oL dedim ama dinlemedi sanki çığğlık atıyordu ben ileri geri yaptıkça…ve 4 5 dk ileri geri yaparak siktim..ve mutlu götünü cekti birazda amıma sok dedi kızlığın nolacak dedim..Patlat gitsin.dedi gülerek..bende bak şimdi zevkten ne dediğini bilmıorsun dedim patlat dedi bnm birşeyim yok dedi..tmm dedim eğildim biraz kaygan olsun diye yaladım amını..Ve tam İsabet edecek şekilde pozisyon yaptım..amına sikimi soktum öyle bir zevk alıyordumki ona baktıgımda onun bende 10 kat daha fazla zevk aldıgını anladım nasıl iyimi böle dedim..biraz acı ceker gibi konuşarak cok süperrrr dedi..tamam dedim..sikmeye devam ettim tam 5 dk siktim neredeyse.ben yoruldum dedim. zaten Döl tam ucunda bir daha soksam akacak dedim.sok da aksın dedi.hayır dedim hamile mi kalmak istiyorsun dedim ve zaten kızlıgını patlattım.hayır dedi mutlu patlatmadın sabahtan beri götüme sokuyorsun dedi bende cok zevk aldıgım için söylemedim iyikide götümü sikmişsin dedi bana sarıldı sarılırken üstüme cıktı gögüsü sikime sürtünüyordu ve bir ıslaklık hissetttim mutlu kalktı ve aaa aaaa aaaaa!! dedi ve baktı sikimle oynamaya başladıkça döl fışkırıyordu bende zevkten mal olmuştum.sonra mutluyla banyoya gittik banyo yapıyorduk mutlu hala istiyordu ben ise bıkmıştım…en sonunda o kdar ısrardan sonra kendimi mutluya bıraktım Duş kabinine çömelerek oturdum ve mutlu arkası dönük bir şekilde üstüme oturdu götünü siktiriyordu bana..Sikim ilk hali kdr sert değildi ama ben hala zevk alıyordum azda olsa.mutlu zevkten memesini okçuyordu.ve bir ken daha attırdım ama bu sefer daha azdı..biliyordum.mutlu döllü yarrağımı agzına aldı üstümden kalkarak ve dedim tadı nasıl dedim off süper bişi bu dedi sonra kalktım gusül abdesti alarak üstümüzü değiştirdik ve kurulanarak yataga yöneldik mutlu beni erkek arkadaşıymışım gibi dudagımı öpüp duruyordu yataga girdik ve tam o sırada annanem geldi ışığı yaktı.noldu fatih dedi..Mutlunun kafasını yorganın altına soktum birden.ve cevap verdim.Mutlu yatıyor bende terledim bir duş aldım dedim.tamam dedi.geri yataga gitti.mutlu cıktı ohh ucuz yırttık dedi.sonra birbirimize şehvetle sarıldık onun gögüs uçları bana benim yarragım onun amına deyiyordu ve öy yattık.. sabah kalktıgımda mutlu yatakta yoktu ve kalktım yüzümü yıkadım birden biri eliyle gözümü kapadı.mutluyda döndüğümde hemen kucagıma atladı sarıldı bana.(BU ARADA MUTLUNUN ANNESİ YANİ TEYZEM ANNANEMİN EVLATLIK KIZI MUTLUYLA ARAMIZDA AKRABALIK GİBİ DÜŞÜNCENİZ OLMASIN).2 mizde aynı anda dudağımıza yapıştık. mutlu gel kahvaltı hazır dedi annanem nerde dedim kasabaya gitti dedi…tamam dedim 2 miz çok güzel bir kahvaltı yaptık…sonra birlikte bulaşıkları yıkadık.ve içeri gectik kapıyı kitledik.birbirimize sarılarak tv izliyorduk tam o sırada tel caldı..annanemin kardeşiydi münevver teyze:fatih dedi annanen bu gün bizde kalacak al ona veriyim dedi.annanem:fatih bu gün ben gelmiyecem yarın gelrimi dedi gelen soran olursa yok dersiniz dedi.hade uslu olun dedi görüşürüz diyerek kapadım.. sonra mutluyha sana sürprizim var dedim neymiş o dedi.annanem bugün eve gelmiyecek dedim oleyyyy!!! dedi ayaga kalkarak bana sarıldı kucagıma aldım televizyonu acık bırakarak yataga götürdüm sonra biraz öpüştük ve sonra mutluyu dolaba yaslayarak götüne soktum 10 dk sonra mutluyla banyoya girdik ve banyodada sikiştik cıktık abdest aldıktan sonra..mutlu bir film var aşkım dedi…birden şaşırdım aşkım diyincee bende ona aşkım dedim.:::ney fimin adı aşkım dedim..Romantik Komedi dedi hmm duydumda izlemedim dedim O da bende aldım da izlemediM dedi…Sonra birbirimize sarılarak filmi taktık mutlu şöyle bir oyuna oynayalım dedi.filmde kaçtane sarışın kız görürsem seni ben öpeceğim dedi..sende kaçtane sarışın erkek görüsen beni öpeceksin dedi.. tamam dedim.. ve flm başladı ilk sarışın erkek cıktı ben onu yanagından öptüm sonra sarışın cıktı O ise beni dudagımda en az 10 sanıye öptü..Sonra erkek cıktı ben ise bu sefer dayanadım dur bir dk dedim..filmi cıkardım tv ye geri döndüm müzik kanalı actım sonra yanına geldim ona şöyle dedim:kız sanatcı cıkınca ben seni müsik bitene kadar öpeceğim.sen ise erkek cıkınca müzik bitene kadar sen beni öpceksin dedim…sevinerek onayladı.kız cıktı ve onu film cıkana kadar öptümm…ve böyle devam ettikk..ARTIK UZATMAK İSTEMİYORUM…Biz sex olayından sonra neredeyse haftada her gün her gece sex yapıyorduk….
VE dediki o bana o sexsi ve güzel yüzüyle yaklaşarak biz evlenelim aşkım dedi.bende büyüyelim tabiki dedim
ve her gece sex yaptık hiç bıkmadım ondan.. oda benden….

5 yorum:

Dorukdemir 05456976300 on 12 Ağustos 2018 08:54 dedi ki...

Merhaba Adana'dan Doruk ben, boy 1.85 yaş 27 kişisel fitness antrenörüyüm. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen biriyim.Olgun karakterli kadınlardan hoşlanıyorum.İyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim yeter ki işin içinde yalan dolan olmasın.Kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Lütfen sadece ne istediğini bilen hanımlar, kendinizden gerçekten eminseniz iletişim kurun benimle kıymetli zamanımızı boşa harcamayalım teşekkürler. 0545 697 63 00 (özele açık) resimler bana ait

Kenan on 12 Eylül 2018 04:14 dedi ki...

Selam bayanlar ben kenan 0532 174 71 87 çağrı atmanız yeterli

patnerkoray on 17 Şubat 2019 22:17 dedi ki...

05432828618 SLM BN İST KORAY YAS 36 SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI ZEVK DOLU Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GERCEK SEKSİ FANTAZIYI YASAMAYI İSTEYEN KALIN VE BUYUK SEVEN 19 VE 70 YAS ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL BEKAR KAPALI BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZLYN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 05432828618

Adsız dedi ki...

Mrb ben Ağrı da Ali yaş 38 ağrı ve cevresinde sekse aç hatunlar 17 cm büyük aletimi sömürene kadar yalayacak amını göt deliğini saatlerce yalatacak doyumsuz hatunların Tecrübeliyim Sırdaş Olurum Güvene Gizlilige Hijyene Önem Veririm WhatsApp Var Arayın bekliyorum. 0536 430 66 74❤️��❤️

Adsız dedi ki...

Mrb ben Ağrı da Ali yaş 38 ağrı ve cevresinde sekse aç hatunlar 17 cm büyük aletimi sömürene kadar yalayacak amını göt deliğini saatlerce yalatacak doyumsuz hatunların Tecrübeliyim Sırdaş Olurum Güvene Gizlilige Hijyene Önem Veririm WhatsApp Var Arayın bekliyorum. 0536 430 66 74❤️🌹❤️

Yorum Gönder

 

Followers

Site Info

falan filan
Copyright © 2009 Blogger Template Designed by Bie Blogger Template Vector by DaPino